Nárazové testy
Euro NCAP poskytuje motoristům realistické a nezávislé hodnocení bezpečnosti některých z nejpopulárnějších vozů prodaných v Evropě. Toto jsou jejich výsledky testů automobilu Volkswagen New Beetle (2000).
Toto auto má pevnou, stabilní strukturu, která poskytuje dobrou všestrannou ochranu jeho posádky. Deformační zóna byla působivá a vynesla automobilu vysoké skóre. I když se otevřely dveře při boční nárazové zkoušce, nemělo by se to pravděpodobně stát při reálné nehodě, protože testovací bariéra zachytila a zmáčkla kliku dveří, proto odskočily. Pásy umístěné v zadní části vozu by mohly mít lepší podporu pro dětské zádržné systémy. Ale nebyl tam žádný štítek vysvětlující jejich použití, takže nebyly použity tímto způsobem v testu. A konečně, ochrana poskytovaná pro chodce je velmi špatná a nezískala žádné body.
Čelní náraz
Vůz má dva čelní airbagy a napínací pásy s dotažením. Dokonce tak, že řidič a spolujezdec je vystaven poměrně vysokému zatížení hrudníku. VW vynaložil velké úsilí do ochrany kolen a nohou předních cestujících. Pod volantem jsou kompozitní ocelové desky s pěnovým polstrováním.
Při bočním nárazu
Boční airbag na straně nárazu pracoval dobře, podporuje bok sedadla a hrudník řidiče. Dětského zádržného systémuNebylo uvedeno jasné varování v autě před rizikem úmrtí, pokud jsou dětské sedačky použity na předním sedadle spolujezdce. VW musí brát toto riziko vážně a poskytnout trvalé varování v autě.
Ochrana chodců
Ochrana kapoty byla rozumná, ale ochrana vrchní a spodní části nohy nezaznamenala žádné body.
Historie modelu a bezpečnostní výbava
New Beetle byl vypuštěn v Evropě během listopadu '98. Standardní bezpečnostní prvky zahrnují pro řidiče a spolujezdce čelní a boční airbagy, přední napínací pásy s dotažením, ABS, elektronický stabilizační program (ESP), ISOFIX ukotvení a posilovače řízení.
Výsledky
Hodnocení dané NB Euro NCAP byly Celkově: 76% a 39% za ochranu chodců.