čaute, dikes za rady, bol som v servise na compe, ukázalo "regulace plníciho tlaku", chalanisko vymenil najprv hadičku, ktorá ide do ventilu NT75, (hovno tomu rozumiem, to mi len diktoval) a výsledok je, že motor neprejde do núdzového režimu pri 2000 - 2500 ot, ale cca pri 3300 ot, závisí od zaťaženia, kopec, rovina, atd. Hadička bola popraskaná, takže je možné, že vzduch unikal, no stále to blbne.
Dnes som ešte skúšal Golf IV s identickým motorom 66kw a je to veľký rozdiel, čo ma akurát tak dobre nasralo, musím pátrať dalej. Nepoznáte nejakého normálneho servisáka zo slovenska v okolí Bratislavy, Trnavy, atď??? Do autorizovaného servisu nejdem ani za boha, vyúčtujú mi rovno nový motor, chce to niekoho, kto tomu skutočne rozumie a bude ochotný sa tomu povenovať, nie len kecať a skutek utek.
Dikes
čus Buči