Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Stráca výkon

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15175

• Buči
Caute decká,

potrebujem helfnúť s Beetlom, mám 1,9TDI 66kw, kod ALF, auto mi stráca výkon, pravdepodobne to bude v turbe, v ľubovoľných otáčkach zrazu vypne, cca. nad 2 500 ot. vždy. Viete mi s tým helfnúť? mal niekto podobné problémy? koľko vás stála oprava? ja som teraz kúpil auto a po týždni to začalo blbnúť, tak mám hlavu v smútku.
dikes
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15178

• GEORGE
Může to dělat áha vzduchu, stojí asi 1500 až 2500Kč. Ale ještě jedna věc, ale teď si nevzpomenu jak se to jmenovalo je to korunová položka, dělalo mi to asi před třemi roky a pak to samo přestalo. Když jsem jel tak 120 a chtěl jsem přidat tak naráz auto ztratilo výkon a jelo jak posrané, volal jsem mechanikovi a ten mi řekl: zastav a vypni motor, potom nastartuj a pojede to a mlel o nějaké membráně. Parkrát to ještě udělalo a pak bylo vše ok.

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15183

• Johnny
To o čem povídal George, je pravda, a je to podtlakové ovládání se zásobníkem podtlaku - to je taková koule s membránou. Ovládá se tím nejen turbo, ale i EGR ventil, chcípací klapka a posilovač brzd. Ještě by ti taky mohlo zlobit čidlo tlaku a vypínat turbo, protože si myslí, že tam je moc vzduchu... Co bych určitě doporučil, je zkontrolovat podtlaky a zkusit zjistit zda něco nebude v paměti chyb a zalogovat turbo při jízdě VAGem.

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15239

• Ingi
neco podobnyho jsem mel taky a byl to ten podtlakovy ventil na turbu... neni nejak extra drahej ale blbe se shani :?

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15248

• Buči