Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Stráca výkon

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15175

  • Buči
  • Avatar uživatele Buči
Caute decká,


potrebujem helfnúť s Beetlom, mám 1,9TDI 66kw, kod ALF, auto mi stráca výkon, pravdepodobne to bude v turbe, v ľubovoľných otáčkach zrazu vypne, cca. nad 2 500 ot. vždy. Viete mi s tým helfnúť? mal niekto podobné problémy? koľko vás stála oprava? ja som teraz kúpil auto a po týždni to začalo blbnúť, tak mám hlavu v smútku.
dikes
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15178

  • GEORGE
  • Avatar uživatele GEORGE
Může to dělat áha vzduchu, stojí asi 1500 až 2500Kč. Ale ještě jedna věc, ale teď si nevzpomenu jak se to jmenovalo je to korunová položka, dělalo mi to asi před třemi roky a pak to samo přestalo. Když jsem jel tak 120 a chtěl jsem přidat tak naráz auto ztratilo výkon a jelo jak posrané, volal jsem mechanikovi a ten mi řekl: zastav a vypni motor, potom nastartuj a pojede to a mlel o nějaké membráně. Parkrát to ještě udělalo a pak bylo vše ok.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15183

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
To o čem povídal George, je pravda, a je to podtlakové ovládání se zásobníkem podtlaku - to je taková koule s membránou. Ovládá se tím nejen turbo, ale i EGR ventil, chcípací klapka a posilovač brzd. Ještě by ti taky mohlo zlobit čidlo tlaku a vypínat turbo, protože si myslí, že tam je moc vzduchu... Co bych určitě doporučil, je zkontrolovat podtlaky a zkusit zjistit zda něco nebude v paměti chyb a zalogovat turbo při jízdě VAGem.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15239

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
neco podobnyho jsem mel taky a byl to ten podtlakovy ventil na turbu... neni nejak extra drahej ale blbe se shani :?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15248

  • Buči
  • Avatar uživatele Buči
čaute, dikes za rady, bol som v servise na compe, ukázalo "regulace plníciho tlaku", chalanisko vymenil najprv hadičku, ktorá ide do ventilu NT75, (hovno tomu rozumiem, to mi len diktoval) a výsledok je, že motor neprejde do núdzového režimu pri 2000 - 2500 ot, ale cca pri 3300 ot, závisí od zaťaženia, kopec, rovina, atd. Hadička bola popraskaná, takže je možné, že vzduch unikal, no stále to blbne.
Dnes som ešte skúšal Golf IV s identickým motorom 66kw a je to veľký rozdiel, čo ma akurát tak dobre nasralo, musím pátrať dalej. Nepoznáte nejakého normálneho servisáka zo slovenska v okolí Bratislavy, Trnavy, atď??? Do autorizovaného servisu nejdem ani za boha, vyúčtujú mi rovno nový motor, chce to niekoho, kto tomu skutočne rozumie a bude ochotný sa tomu povenovať, nie len kecať a skutek utek.

Dikes
čus Buči
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Stráca výkon 13 roků 6 měsíců ago #15382

  • jarda
  • Avatar uživatele jarda
vymněn váhu vzduchu a budeš mit klid.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.082 sekund