Ahoj wve spolek,
zajímalo by mě jak jste na tom lidi s turbem. Musel jste ho někdo nechat čistit/repasovat/měnit?
Mám na bobánkovi nalítáno 152 000 a předminulý týden jsem jel po dálnici na tempomat, 130-140, cca 3000 otáček do táhlýho stoupání a najednou to cuklo a auto vůbec nechtělo jet. Plyn až na podlaze a přes 2000 otáček jsem se nedostal. Rychlost šla dolů i když byl tempomat v provozu. Pak jsem na netu našel nfo ,že se jednalo o tzv. nouzový režim kdy dojde k odpojení turba jelikož se něco podělalo. Píchl jsem tedy auto na VAG a u jednotky motoru byla zaznamenaná chyba:
17958 - Plnící tlak Regulační odchylka
P1550 - 35-10 - - - Sporadicky
Jedná se prý o chybu turba či nějakého ventilu N75, moc tomu nerozumím.
Dle dílenské příručky jsem provedl test turba přes VAG. (3000 otáček na 3. rychlostní stupěň a kontrolovat tlak předepsaný řídící jednotkou a skutečný).
Ve výsledku je rozdíl 50 mbar + na výstupu (cca 2996/3046 mbar).
To mi zas tolik nepřijde ,ale jak už jsem říkal zas tomu nějak extra nerozumím.
Od té doby jezdím a zatím se nic podobného neopakovalo. Zatím.... Bojím se abych nemusel třeba měnit turbo až to třeba začne dělat opakovaně.. To bych se nedoplatil....
Máte někdo zkušenosti? Díky..