Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3020

  • kiki78
  • Avatar uživatele kiki78
Zdravím všetkých, mám prosbu, priateľka má beetle r.v.99 2liter a zhasti jej hodiny a teplomer,ako je to riešené, sú tam samostatné baterie, alebo môže byť chyba v positke, má niekto skúsenosť s týmto?A začalo jej blbnúť stahovanie okna vodiča, nechce to privrieť do max polohy.Dajte mi radu, ste v tom viac doma, ako ja.Predom vďaka za help :)
Skúšal som to na slovenskom servri, no nieako nič....
Dík KIKI
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3025

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Ahoj,

Ad displej: samostatné baterky tam nejsou, pojistky bych zkusil...

Ad okno: Zkoušel si sjet s oknem dolů a pak až úplně nahoru s tím, že držíš tlačítko ovladače? Můžeš mít špatně kalibrované dorazy, zkus odpojit a zapojit baterku, pak nastavit okna. Někde to tu je diskutované.

návod k Beetlu v ČJ: <!-- l --><a class="postlink-local" href="newbeetleclub.cz/forum/viewforum.php?f=26">viewforum.php?f=26<!-- l -->
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3030

  • eALIEN
  • Avatar uživatele eALIEN
Co se týče toho horního panelu s hodinama a teploměrem, zkus zkontrolovat tyhle pojistky. (v 90% bývá spálená pojistka, případně má zoxidovaný kontakty - to už poznáš jedině tak, že jí proměříš) U pojistek bys měl mít přiložený štítek, podle kterého jednotlivé pojistky snadno najdeš a zkontroluješ.

[attachment=0:3udzd6v0]<!-- ia0 -->pojistky.JPG<!-- ia0 -->[/attachment:3udzd6v0]
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3037

  • Beczi
  • Avatar uživatele Beczi
  • Offline
  • Administrator
  • Příspěvky: 2124
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 19
S tím oknem mě napadá ještě, jestli někde nedrhne. Zastaví se, nebo nedovřeny zas sjede dolů? Já když dával na okna difuzory, tak me to občas taky nevyjelo až nahoru. Musel sem sjet úplně až dolu a pak drřet tlačítko a ono se to i přes odpor zavřelo. Teď už je to v pohodě, když se to usadilo.
současnost: Beetle R-Line 2.0 TSI DSG 155 kW
minulost: New Beetle Turbo S 1.8T 20V 132kW (limited edition from USA)
minulost: New Beetle 1.9 TDI 66kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3044

  • Lady
  • Avatar uživatele Lady
Neumím si představit co přesně je za problém s tím oknem asi by to pro mě chtělo trochu přiblížit,ale určitě si myslím že tam nejsou žádné koncové vypínače až to okno vyjede na konec vypne samo...odporem okna a větším odběrem proudu...možná může být posunuté v držácích dole ve dveřích ale myslím že tohle by nešlo...zkus sem dát fotku té koncové polohy,myslím kdy to přestane jet na horu...nemůže to být zase tak neřešitelný problém
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3081

  • vosic
  • Avatar uživatele vosic
Ty hodiny a teploměr by měly být napojeny po zapnutí klíčku,žádná baterka by tam bát neměla,to bude buďto pojistka,nebo někde přerušenej kabílem,nebo pojistka.Okno nemá žádné dorazy,už jsem to měl venku(když se o okínko kámoška opřela a ono nadobro zajelo),řešení by bylo zkusit sundat polstrování a pod ním je velkej černej plech na kterým je zavnitř dveří ten systém na otvírání okna a v něm jsou 2 díry skoro nahoře a vnich jsou vidět šrouby co držej okno,ale musí se s tím trochu sjet,zkusil bych to nejdřív povolit a trochu s tim pohnout jestli se tam třeba to sklo nepříčí,ani bych se nedivil,kdyby to už měl někdo rozdělaný a zapoměl dotáhnout jeden z těch šroubků.Je taky možný,že jedno lanko vypadlo z kolečka,nebo prasklo kolečko na tom plechu a proto to nedovře,je to stejnej systém,jako např. u Octavie akorát s tím rozdílem,že u broučka si celej ten plech rozděláš a krásně to tam všechno vydíš,u Octavky vytáhneš jen ližiny.Ty lana musej bejt hrozně napnutý,jinak to nešlape a kdyby byly špatný jako u mě,tak jdou nahradit lankama na přehazovačku na kolo,jedno mě vyšlo na 9Kč,takže nic drahýho a už mě to bez problémů rok funguje.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3083

  • kiki78
  • Avatar uživatele kiki78
Díkes chalani a ešte prosba, ak vypojím baterku, nebudem mať problém pri opätovnom zapojení, myslím s riadiacou jednotkou, aby som nemusel do servisu.A čo rádio, je tam origoš VW, nezakóduje sa???
Dík ešte raz za užitočné rady, KIKI
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3091

  • eALIEN
  • Avatar uživatele eALIEN
Tvá obava je oprávněná ... to rádio se ti skutečně zakóduje :D Ale předpokládám, že onen 4-místný kód máš někde uschovanej ;) O řídící jednotku neměj obavy, na tu odpojení baterky nemá žádnej vliv ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3097

  • Beczi
  • Avatar uživatele Beczi
  • Offline
  • Administrator
  • Příspěvky: 2124
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 19
Nevím, ale já měl baterku odpojenou už několikrát, dokonce i jednou originál rádio bylo úplně vyndany a nikdy se nezakódovalo. Kód samozřejmně ani nemám.
současnost: Beetle R-Line 2.0 TSI DSG 155 kW
minulost: New Beetle Turbo S 1.8T 20V 132kW (limited edition from USA)
minulost: New Beetle 1.9 TDI 66kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Nefunkčné hodiny+ teplomer a problémy s oknom vodiča. 16 roků 1 týden ago #3099

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
Beczi napsal:
Nevím, ale já měl baterku odpojenou už několikrát, dokonce i jednou originál rádio bylo úplně vyndany a nikdy se nezakódovalo. Kód samozřejmně ani nemám.
Vono to jde odkodovat na furt, to se dela treba u kradenejch radii :D Ale jinak je to divny. Kdyz jsem mel origo tak po odpojeni to vzdycky chtelo kod :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.096 sekund