Děkuji za rady jsou pro mne zajímavé a cenné. Zdá se, že jste tady dobrá a přející parta. Motorizace je u New Beetle Final Edition jediná - pětiválec benzin 2,5 l, 110 kW s 6-ti stupňovým automatem.
Toho tužšího řízení jsem si všiml až doma (po 140 km jízdy) při manévrování u garáže, takže to není žádný extrém a zřejmě souvisí s vyšší hmotností motoru. Nakonec přeposilované řízení také není nic příjemného.....
Autíčko je v garáži a je prostě nádherné (světlounce modrá metalíza, černá kůže, mezi předním a zadním oknem černá jakoby skleněná střecha. automat, uživatelsky příjemně jednoduchý tempomat, centrál s panic tlačítkem, vyhřívání předních sedaček, sekvenční el. ovládání oken, sériové číslo edice na volantu apod.). Hned jak mi to vyjde tak sem vložím nějaké fotky.
Holka o New Beetle mele od svých 10 let, takže je naprosto nadšená. Plnoletá bude až v srpnu, takže se na broučka bude 5 měsíců jen dívat. Spěchal jsem, protože si myslím, že v létě bude Final Edition vyprodaný (vyrobí se jen 1500 ks s pevnou střechou a 1500 ks kabrioletů a to vše jen a pouze pro severoamerický trh). Jestli se Beáta stane aktivní členou klubu popř. bude-li jezdit na srazy nevím, ale s ohledem na její nadšení pro VW Beetle i VW Neww Beetle a pravidelné návštěvy Mimoňských válek bych odhadoval že ano. A ráda.