Tak ta malickost jak rikas, ta rozsvicena kontrolka ESP muze znamenat i docela zavaznou zavadu v motoru jako napriklad spatny casovani vstrikovani. Tahle kontrolka totiz na podobny chyby v motoru upozornuje. Muze to byt samozrejme i drobnejsi zavada, ale muze to znamenat treba i novy rozvody nebo nejakou jinou nakladnou opravu. To by ukazala jedine diagnostika.
A to startovani jak popisujes, tak to je vubec prusvih. Jestlize to studeny chytne hned a kdyz je to teply tak to toci dlouho nez to chytne, to je na 90% chyceny cerpadlo a to je jeste drazsi sranda
Nez udelas nejakou hloupost, bez se na to podivat s nejakym dobrym mechanikem
Tohle jsou moje fakt osobni zkusenosti. Kdyz jsem shanel, byl jsem se podivat na jednoho brouka v bazaru a presne taky, studenej chytal hned a za tepla dlouho tocil. Zkouseli na me, ze prej to staci jen nejak sestelovat a bude to chytat v poho. Pak kdyz jsem se bavil nezavisle se dvouma kamosema, oba okamzite odpovedeli naprosto stejne "cerpadlo na odchodu". No a s tou kontorlkou mam taky osobni zkusenost. U me to koncilo prave tema novejma rozvodama ktery nekdo predtim udelal spatne. A to sem koupil auto ktery bylo v poradku, dokonce ho dlouhou dobu servisoval kamos pres kteryho jsem to koupil a bylo mi jim doporuceny. Delal na tom temer vsechno krome rozvodu ktery delali ve VW