Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: jakeho Brouka?

jakeho Brouka? 15 roků 4 dní ago #8533

  • red
  • Avatar uživatele red
zdravim brouckari :)
diky VWCLUBU jsem se dostal na vasi stranku, a mel bych na vas par dotazu, doufam a predevsim bych byl moc rad kdyby jste byli tak ochotni a pomohli mi ;)

Chtel bych se zeptat neco ohledne motoru a cen, hojne se najde 2.0 a jak tak vsude koukam asi chapu proc....je to asi peknej zrout.
Zajimala by me naka prumerna spotreba, a jestli ceny kolem 100tis za 2.0 se vam zdaji akorat. Jako motor predpokladam ze mi asi doporucite TDI co se tyce spotreby, ale ty ceny jsou samozrejme vyssi.
Co nahradni dily a celkova vydrz motorů?

Pritelkyne si chce prave koupit new beetla a ten ktereho si vybrala je prave 2.0. http://auta.yauto.cz/volkswagen-new-bee ... 31398.html

diky moc za odpovedi a jakoukoliv pomoc ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 4 dní ago #8534

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
Kdyz to tady trosku prolitnes tak tu najdes spousty odpovedi na tvoje otazky jelikoz debaty benzin vs. diesel se tu resili uz nekolikrat ;) Tezky v tomhle radit, kazdej to vidime jinak.... Napriklad ja sem skocil do diesela a uz ted vim, ze je to muj posledni diesel v zivote :D Ale zase plno lidi ho tu bude obhajovat :D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 4 dní ago #8537

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Ahoj, právě já budu TDI obhajovat - vyrostl jsem na něm a i když jsem se mohl vozit i ve velmi silných benzínových osmiválcích a šestiválcích od BMW, tak ten zátah nafty odspodu mi prostě vyhovuje víc - na denní ježdění je to pro mě lepší.

Já osobně motor 2,0 nepreferuji, proti 1,9 TDI je konstrukčně velmi starý. TDI je moderní motor, ve verzi 66kW je to jeden z velmi povedených motorů od VW, potažmo od vývojářů AUDI.

Poloviční spotřeba oproti dvoulitru není jedinou výhodou. Navíc, pokud si koupíš TDI 66kW, ten motor je téměř nesmrtelný.

Pokud bych uvažovel benzín vs. nafta, přemýšlel bych nad tímhle:

-> Kolik km ročně plánuji najet
-> Kde bude auto jezdit - pokud bude jezdit jen couračky, raději bych volil benzín, nafta potřebuje občas prohnat aby se nezanášelo turbo
-> Kdo s tím bude jezdit - typ řidiče (zda umí jezdit s naftou)
-> Zvážit mírně zvýšené provozní náklady na údržbu TDI - ovšem to se srovná nižší spotřebou proti 2,0
-> Zda mi nevadí hlučnost TDI - ovšem paradoxně zrovna v Broukovi je TDI poměrně slušně utlumeno
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 3 dní ago #8544

  • red
  • Avatar uživatele red
:) diky ze jste odepsali
no ja jsem taky zastance TDI, sam ho i mam ale v Golf III cabrio, co se tyce spotreby tak je to parada i paradne jede, jediny co mi vadi tak trochu, je ten hluk :D ale to je minimum za tohle vsechno ;)

Pritelkyne ma v planu s tim prevazne brazdit mesto, mimo mesto a dalnici parkrat do roka....slo mi jen o to jestli ten 2.0 nak normalne pouzitelnej aby nebyla porad na pumpe :mrgreen: diky
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 3 dní ago #8548

  • fordak
  • Avatar uživatele fordak
Zvažoval jsem taky jestli naftu nebo benzín, 2.0 jsem zavrhnul hned na začátku a taky 1,4. Zůstal pouze nafta a 1,8 a 1,6 benzín. Když jsem si spočítal pořizovací cenu naftového motoru a rozdíl spotřeby mezi naftou a benzínem, který jsem převedl na peníze, tak s nájezdem kilometrů které budu mít ročně, se mi zvýšená investice do naftového motoru vrátí cca za 5 až 6 let a to už půjde brouk do prodeje. Takže jsem zvolil benzín 1,6 a jsem spokojen.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 2 dní ago #8549

  • Moni
  • Avatar uživatele Moni
Zde se potvrzuje, že co člověk, to zcela jiný názor... :D Já bych naftu také rozhodně nekoupila, a to z několika důvodů. Jednoznačně jsem pro benzin 1,8 T - doporučuji, fakt krásné svezení. ;) A v poměru se spotřebou je to paráda. Ročně s ním najedu cca 30.000 km, jezdím denně, po městě i mimo, a je to pro mě skutečně radost... :twisted:

Proti ale mluví o dost vyšší pořizovací cena a hlavně to, že v ČR v dobrém stavu skoro není k sehnání, takže spíše dovoz. :( Ale stojí to za to... :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 2 dní ago #8552

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
A hlavne - nafta smrdiiiiiiii :lol: :lol: :lol:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 2 dní ago #8553

  • red
  • Avatar uživatele red
Prave....tady jde o porizovaci cenu, ten 2.0 me celkem desi jak povinym rucenim tak spotrebou, ale pokud se budu koukat na porizovaci cenu je to ta nejlevnejsi alternativa....kdybych si mel priplatit tak bych sel do TDI, na 100%....pokud ale rikate ze se to docela da s tim jezdit, celkem i sporive (o coz mi jde asi nejvic) tak to na ten 2.0 asi opravdu vypada...

Jinak jak jste na tom co se tyce oprav? Je to drzak to auto a nebo se v tom docela utopej prachy? :) je mi jasny ze to neni novy auto tak opravy tam budou, ale celkove by me zajimalo na co Beetl nejvic trpi (neco malo jsem si tady nasel, ale zajimali by me vase osobni nazory pokud muzu poprosit ;)

PS: verim ze v 1.8T je paradni svezeni, se daval i do A3 ne? videl jsem naky video ze 1.8T mel nekdo v GIII a fakt super jizda :D

PS: nafta je nejlepsiii! 8-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 2 dní ago #8555

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
Uz podle toho co se tady psalo tak s opravama je to asi na jakej kus trefis... Nekdo jezdi bez zavad a furt se tim chlubi :D a treba chudak Kata ma kazdou chvilku neco... Ale vesmes tady asi vsichni jezdime v poho s nejakou beznou udrzbou a vymenou dilu ktery se samozrejme opotrebovavaji. Ja kdybych mel vycist co jsem delal tak by to byly rozvody (ty bych stejne po koupi asi udelal automaticky), tyčky stabilizatoru, vaha vzduchu a ted me potrapilo cidlo teploty motoru ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

jakeho Brouka? 15 roků 2 dní ago #8556

  • red
  • Avatar uživatele red
Ingi napsal:
Uz podle toho co se tady psalo tak s opravama je to asi na jakej kus trefis... Nekdo jezdi bez zavad a furt se tim chlubi :D a treba chudak Kata ma kazdou chvilku neco... Ale vesmes tady asi vsichni jezdime v poho s nejakou beznou udrzbou a vymenou dilu ktery se samozrejme opotrebovavaji. Ja kdybych mel vycist co jsem delal tak by to byly rozvody (ty bych stejne po koupi asi udelal automaticky), tyčky stabilizatoru, vaha vzduchu a ted me potrapilo cidlo teploty motoru ;)
Tak rozvody bych nechal udelat taky hned, a s tim ostatnim...jak rikas vesmes sou to veci co se opotrebovavaj takze to beru.
Rikam neco jsem tady prolez takze sem zjistil ze spousta veci pasuje z Octy a GIV, coz je parada, tehle aut je dost takze o nahradni dily nouze asi nebude. Co elektrika, zlobi hodne? Ale zase u kteryho auta ne :roll: Proste a jednoduse Beetla v 2.0l kolem 100 000,- jste se nebali(?)

Jinak diky moc za ochotu a za pomoc, doufam ze vam jednoho krasnyho dne v tomhle roce pribude novej clen :) naky info vim takze uz je to jen na me drahe polovicce :D jeste jednou diky a preju spousty bezstarostnejch kilometru 8-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.102 sekund