V praci si beru prázdneho Transportéra a sobotu v osm stepuju před lakovnou. Nacházím pouze jednu mini chybku,a to ale na mís te které není vidět protože ho přerkrývá SPZ. Platím 17 000 kč a radostně nakládám díly do auta a odvážím ke kamarádovi do dílny. Druhá cesta je s odstrojeným autem a samozřejmě s doprovodem.
Samotné skládání mi zabralo devět hodin. Skončil jsem v deset večer s tím, že mi svítili i mlhoky. Nad druhý den zůstalo jen nastrojení vnitřku kufru a natření brzdových třmenů na bílo. A jako třešnička nalepení znaku.
V dikusi o mlhovkách psal Štepoš že nandavat nárazník s blatníky je lepší ve dvou, já bych jen doplnil že se to musí delat pouze ve dvou.
Takže konečný učet. Díly výztuha 1 500,-,svetla zadní 500,- ,nárazník 2 300,-vše po vrakáčích nebo na S-bazaru, rámečky a mlhovky(
www.x1-autodily.eu) 5 200,- i s PPL, klempíř 3 000,- , lakýra 17 000,-(samozřejmě bez papíru) a ISR aretace svetlometu 670,- znak 470,- a ta d.bylní krytka taž. oka 500,- tj 31 000,- anáký drobný.
Pojištovna poslala 26 000,-. Samozřejmě kdybych mel kupovat nové díly tak si tak vyskakovat nebudem, ale brouček si to zaslouží a Jana za to čekání taky

.