Takže pro ty co byli (nebyli) na srazu - auto mi umíralo ve 3.000 ot a pak dál prostě nejelo, co s tím?
))
1) udělal jsem log motoru na trojku do kopce pod plným plynem, tlak turba 2.3MBAR a váha vzduchu hluboko pod udávanými hodnotami - koupil jsem novou váhu vzduchu - auto se zlepsilo, ale pořád to nebylo ono, tlak pořád moc vysoko, jelo to už i nad 3000 otáček ale ne tak jak by asi mohlo-mělo...
2) nechal jsem opravit - vyčistit turbo, byla zatuhlá regulace lopatek a - auto se zlepšilo a už je to ono
)) (Teda takhle, 200 koní jako u 1.8T to fakt nemá, ale jezdit se s tím už trošku dá
)
Takže závěr - čekají mě ještě trysky a možná úprava SW, ale do toho se mi moc nechce zatím, do vánoc snad budou trysky z 2.5TDi
Další možná úprava je pak jiný turbo z 110KW verze (viděl jsem nový za 10.000 Kč) a dá se dostat někam společně s těmi vstřiky k těm 180-220 koním cca víceméně s minimálními náklady, ale co pak na to řekne zbytek motoru netuším
)
Jo - důležitá rada od mechanika - OBČAS TO PROTOČTE A VYHOŇTE NAD 4.000ot, ať z toho ty saze odlítaj, jinak se to turbo zas*ere znova, takže netočit na 2.000 pořád