Já mám s Loudou relativně špatný zkušenosti už z minula. Chtěl jsem od nich předtím kupovat Jettu (asi za 600 tisíc)
a tak jsem chtěl vědět zda mi dají nějákou slevu a málem mě "vyhodili" jako, že jsem si vůbec dovolil se na něco takovýho zeptat, tak jsem si říkal, že u nich už fakt nic nekoupím. Navíc přístup servisu a odbornost těch lidí na mě taky neudělala moc dobrej dojem (myslím Loudu v Pardubicích). Na druhou stranu zase na předvedení i vyzkoušení mě auto ochotně půjčili, takže neříkám, že jsou úplně špatný, nicméně ten Olfincar je podle mě o dost lepší ve všem. Mají dobrý lidi na servisu, stálým zákazníkům dávaj super slevy z nových aut i servisu a hlavně se fakt snažej udělat vše k co největší spokojenosti.
Jinak to dodání za 4 měsíce bylo jen na moje "VIP" auto, standartně maj taky většinou těch 5-6 měsíců. I tak to ale prý dokážou protlačit o něco dřív, protože maj asi větší páky na importéra než má Louda - zřejmě je to menší dealer.
Ta záruka je zprostředkovaná a je od externí firmy. VW jako takový má 2 roky bez omezení kilometrů a k tomu lze přikoupit
záruku další 3 roky nebo 200 tisíc km. K dražším autům to i dávaj zadara a s příplatkem 3 tisíce to je na celkově 5 let a bez omezení kilometrů - to jsem si dal já (ty 3 tisíce navíc mě nezabijou). Je to stejný produkt jako na toho golfa jak jsi psal a na Beetla to jde bez problémů taky.
Zabezpečení krom toho co se dává z fabriky mám navíc ten Construct. Moje auto bylo první oficiální na který to montovali. Předtím to zkoušeli na nějákým testovacím a tam jim ten zámek nějak nesednul a museli ho ještě upravovat a já dostal už ten odladěný stav a je to pěkně udělaný. Je to z boku, ale na dosah ruky a zároveň s bokem střední konzoly, takže to nikam netrčí. Jsem rád, že to není v manžetě řadící páky, protože tam by to bylo asi dost bez vůle a ta manžeta by se mohla trhat.
Ještě uvažuju o nějákým alarmu co umí poslat polohu auta a další údaje a lze některý věci ovládat přes telefon (např. od Jablotronu), ale zatím jsem se k tomu ještě nedostal.
Trochu mi vadí, že tam nešel místo Constructu dát Defen-Lock (ty to na Beetla nedělaj a prý ani nebudou), protože ty k instalaci nabízej svoje pojištění, kdy při krádeži vyplatí jednorázově pojistnou částku (která může být i několik set tisíc),
což by v případě odcizení kompenzovalo všechny případné ztráty z běžného pojištění (spoluúčast, ztráta hodnoty atd.).
Vypínač je dobrej, ale chce to aby to udělal někdo šikovnej a dobře to začlenil do elektroinstalace, protože přerušení některejch obvodů (třeba při zapomenutí ho zapnout) může mít negativní vliv na některý další věci. Myslím třeba to, když si tím někdo vypne čerpadlo na benzín a pak to zapomene zapnout a motor může třeba poškodit katalyzátor nebo jiný věci, co už jsem taky viděl....