Co jsem se díval, tak ani v Americe (na jejich poměry) není Beetle úplně nejlevnější. Je asi o 3 až 4 tisíce dražší než Jetta a když se započtou náklady na dopravu atd., tak si myslím, že i tady půjde se slevou apod. sehnat za podobný peníze. Ale jestli tam máš nějáké dobré kontakty, tak se třeba pletu...
Dvoulitr jsem neřídil, ale trochu jsem se svezl a příjde mi, že v nízkých otáčkách má dobrej zvuk i se střílením do vejfuku, ale co se týká dynamiky, tak mi i díky DSG nepřipadá nějak moc lepší než 1,4 TSi. Ta 1,4 TSi má zase lepší zvuk při vytočeném motoru. Navíc i zespoda to není tak úplně špatný a má to na 1,4 řku docela hlubokej tón (i když to není dvoulitr samozřejmě).
Jinak dynamický zrychlení u 1,4 TSi co jsem reálně měřil tak je velmi slušný. Zrychlení na 3 stupeň ze 100 - 160 km/h je do 10 sekund a to prakticky ten dvoulitr nepřekonává. I pružná zrychlení 60-100 a 80-120 jsou tak nějak podobný. Navíc si dovolím trvrdit, že u 1,4 TSi uvádí výrobce dost podstřelený hodnoty než je reál. Např. maximálku uvádí pouze 208 km/h a mě se povedlo podle GPS dosáhnout už 217 km/h (ručička ukazuje 230 km/h) a to ještě není úplně zajetej motor a bylo to na obyčejnou N95. Až tam dám 100 oktan, tak to bude určitě ještě o nějákej kilometřík lepší. Stejně tak zrychlení z 0-100 uvádí 8,3 s a já podle těch stopek na palubce (co se sami spustí po rozjetí) naměřil něco kolem 8 sekund a to nejsem žádnej testovací jezdec VW, takže ta 1,4 docela potěší na dynamiku (zvláště u 3 a 4 rychlostního stupně). Spotřeba se pohybuje někde mezi 6-7 litry a zatím výrazně klesá se zajížděním. Úplně ze začátku to bylo kolem 8 litrů, než to začlo padat.
Dvolitr bych bral samozřejmě taky, ale vadí mě to DSG....
Jestli chceš jezdit za málo, tak 1,6 TDi jasná volba...
I když k brouku se mi to nějak nehodí...
Ještě k té 1,4 TSi uvedu rychlosti co se dají dosáhnout na jednotlivé stupně:
1 - asi 65 km/h
2 - 110 km/h na omezovač v 6500 ot/min
3 - 160 km/h
4 - 210 km/h
5 - maximálka, dle tacho asi 230 km/h
6 - je jen do rychla a je pomalejší než pětka